DAROWIZNY POLSKIEJ SPÓŁKI GAZOWNICTWA PSG

celem programu jest zwiększenie znajomości marki poprzez budowanie świadomości i reputacji oraz nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z grupami interesariuszy, mającymi wpływ na realizację działalności biznesowej spółki.

• termin składania wniosków:
nabór ciągły!!

kto może złożyć wniosek?

pierwszeństwo w przyznaniu darowizny przysługuje:

  • organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego,
  • jednostkom organizacyjnym systemu oświaty,
  • uczelniom,
  • instytutom badawczym,
  • osobom prawnym, osobom fizycznym oraz jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej prowadzącym działalność kulturalną.

na co można uzyskać wsparcie?

1. działania sponsoringowe prowadzone przez spółkę obejmują główne cztery obszary:

  • sponsoring sportu – w tym związków sportowych, stowarzyszeń, sportu dzieci, młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju fizycznego.
  • sponsoring działań związanych z edukacją, obszarem badawczo-rozwojowym, innowacjami, popularyzacją wiedzy i szkolnictwa na różnych poziomach kształcenia.
  • sponsoring kultury – wsparcie wydarzeń teatralnych i operowych, festiwali muzycznych, koncertów, imprez kulturalnych, produkcji filmowych, itp.
  • sponsoring działań społeczno-historycznych nawiązujących do historii polski, w tym patriotycznych, służących ogółowi społeczeństwa.

2. darowizny.

profesjonalne projekty, realizujące cele związane z:

  • wydarzeniami patriotycznymi i historycznymi,
  • sprawami społecznymi, tj. wsparciem osób i organizacji, w ramach pomocy chorym, ubogim itp.,
  • nauką i edukacją,
  • sportem i zdrowym stylem życia,
  • kulturą i sztuką, ochroną dziedzictwa narodowego,
  • ekologią i ochroną środowiska.

Zgłoszenie do projektu






    Facebook
    Instagram