
celem programu jest zwiększenie znajomości marki poprzez budowanie świadomości i reputacji oraz nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z grupami interesariuszy, mającymi wpływ na realizację działalności biznesowej spółki.
• termin składania wniosków:
nabór ciągły!!
kto może złożyć wniosek?
pierwszeństwo w przyznaniu darowizny przysługuje:
- organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego,
- jednostkom organizacyjnym systemu oświaty,
- uczelniom,
- instytutom badawczym,
- osobom prawnym, osobom fizycznym oraz jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej prowadzącym działalność kulturalną.
na co można uzyskać wsparcie?
1. działania sponsoringowe prowadzone przez spółkę obejmują główne cztery obszary:
- sponsoring sportu – w tym związków sportowych, stowarzyszeń, sportu dzieci, młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju fizycznego.
- sponsoring działań związanych z edukacją, obszarem badawczo-rozwojowym, innowacjami, popularyzacją wiedzy i szkolnictwa na różnych poziomach kształcenia.
- sponsoring kultury – wsparcie wydarzeń teatralnych i operowych, festiwali muzycznych, koncertów, imprez kulturalnych, produkcji filmowych, itp.
- sponsoring działań społeczno-historycznych nawiązujących do historii polski, w tym patriotycznych, służących ogółowi społeczeństwa.
2. darowizny.
profesjonalne projekty, realizujące cele związane z:
- wydarzeniami patriotycznymi i historycznymi,
- sprawami społecznymi, tj. wsparciem osób i organizacji, w ramach pomocy chorym, ubogim itp.,
- nauką i edukacją,
- sportem i zdrowym stylem życia,
- kulturą i sztuką, ochroną dziedzictwa narodowego,
- ekologią i ochroną środowiska.